Шановні студенти!
Протягом тижня (27.04.20 - 01.05.20) в якості підготовки до контролю змістового модуля ваше завдання виконати наступні завдання.
Протягом трьох тижнів (06.04.20-24.04.20)
Протягом тижня (27.04.20 - 01.05.20) в якості підготовки до контролю змістового модуля ваше завдання виконати наступні завдання.
Протягом трьох тижнів (06.04.20-24.04.20)
- група 3-АД вивчає тему "Батьки та діти". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
- група 3-ЖУР вивчає тему "ЗМІ: Телебачення та преса". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
Шановні студенти груп 3-АД, 3-ЖУР! Протягом цього тижня (30.03 - 03.04) ви повинні виконати контрольну роботу змістового модуля. Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com
1 семестр
|
||
Змістовий модуль 5. Вищі навчальні заклади
|
||
Заняття 1. Вищі навчальні заклади в Україні.
|
2
|
Позааудиторне читання
“Поради майбутнім вчителям”.
|
Заняття 2. Вищі навчальні заклади в Україні.
|
2
|
|
Заняття 3. Вищі навчальні заклади в Україні.
|
2
|
|
Заняття 4. Вищі навчальні заклади у Великобританії.
|
2
|
|
Заняття 5. Вищі навчальні заклади у Великобританії.
|
2
|
|
Заняття 6. Вищі навчальні заклади у Великобританії.
|
2
|
|
Заняття 7. Вищі навчальні заклади у США.
|
2
|
|
Заняття 8. Вищі навчальні заклади у США.
|
2
|
|
Контроль змістового
модуля 5.
|
2
|
|
Змістовий модуль 6. Вибір майбутньої професії
|
||
Заняття 9. Моя майбутня професія.
|
2
|
Позааудиторне читання
“Most parents in smacking children” by Peter Foster.
|
Заняття 10. Моя майбутня професія.
|
2
|
|
Заняття 11. Моя майбутня професія.
|
2
|
|
Заняття 12. Дошкільна освіта в Україні.
|
2
|
|
Заняття 13. Дошкільна освіта в Україні.
|
2
|
|
Заняття 14. Дошкільна освіта в Україні.
|
2
|
|
Заняття 15. Дошкільна освіта у Великобританії.
|
2
|
|
Заняття 16. Дошкільна освіта у Великобританії.
|
2
|
|
Заняття 17. Дошкільна освіта у Великобританії.
|
2
|
|
Контроль змістового
модуля 6.
|
2
|
|
Усього годин за 1 семестр
|
38
|
2 семестр
|
||
Змістовий модуль 7. Навчання крізь гру
|
||
Заняття 1. Іграшки та ігри у вихованні дітей.
|
2
|
Позааудиторне читання
“How to help a child with school phobia” by Fred Redwood.
|
Заняття 2. Іграшки та ігри у вихованні дітей.
|
2
|
|
Заняття 3. Іграшки та ігри у вихованні дітей.
|
2
|
|
Заняття 4. Обдаровані діти у дитячому садочку.
|
2
|
|
Заняття 5. Обдаровані діти у дитячому садочку.
|
2
|
|
Заняття 6. Захоплення дітей.
|
2
|
|
Заняття 7. Захоплення дітей.
|
2
|
|
Контроль змістового
модуля 7.
|
2
|
|
Змістовий модуль 8. Навчання та виховання дошкільників
|
||
Заняття 8. Особливості навчання дошкільників.
|
2
|
|
Заняття 9. Особливості навчання дошкільників.
|
2
|
|
Заняття 10. Особливості навчання дошкільників.
|
2
|
|
Заняття 11. Відносини батьків та дітей.
|
2
|
Позааудиторне читання “Drug
must be tackled head-on” by Mark Pyper.
|
Заняття 12. Відносини батьків та дітей.
|
2
|
|
Заняття 13. Відносини батьків та дітей.
|
2
|
|
Контроль змістового
модуля 8.
|
2
|
|
Усього годин за 2 семестр
|
30
|
Самостійна робота № 1: Позааудиторне читання "Jane Eyre" by Ch. Bronte
Самостійна робота № 2: Позааудиторне читання "The Lord of The Flies" (Part 1) by W. Golding
Самостійна робота №3: "The Lord of the Flies" (Part II)