Шановні студети груп 3-АПО, 3-БПО!
Протягом тижня (27.04.20-01.05.20) вивчаємо тему "Перший день у школі". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
Протягом двох тижнів (13.04.20-24.04.20) вивчаємо тему "Батьки та діти". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
Протягом тижня (06.04.20-10.04.20) вивчаємо тему "Домашні завдання". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
Протягом тижня (06.04.20-10.04.20) вивчаємо тему "Домашні завдання". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com .
Протягом двох дистанційних тижнів (23.03.20-03.04.20) вивчаємо тему "Дитячі депресії". Результати своєї роботи надсилайте мені на електронну пошту: bakhmet.maria@gmail.com Звертаю увагу на останнє завдання - усний топік за темою - будьте готові презентувати під час зустрічі на занятті.
1 семестр |
|||
Змістовий модуль 5. Вищі навчальні заклади
|
|||
Тема 14. Вищі навчальні заклади в Україні.
|
2
|
||
Тема 15. Вищі навчальні заклади у Великобританії.
|
4
|
Позааудиторне
читання “Myth of teaching as a vocation” by Martin
Edwards
|
|
Контроль змістового
модуля 5.
|
2
|
||
Змістовий модуль 6. Оксфорд та Кембридж
|
|||
Тема 16. Оксфорд.
|
4
|
||
Тема 17. Кембридж.
|
2
|
Позааудиторне
читання “No more than two pages a week” by Nicola
Tyrer
|
|
Контроль змістового
модуля 6.
|
2
|
||
Змістовий модуль 7. Школи
|
|||
Тема 18. Школи в Україні.
|
2
|
||
Тема 19. Школи у Великобританії.
|
4
|
Позааудиторне
читання “Boarding is top option” by John Clare
|
|
Тема 20. Шкільні правила.
|
2
|
||
Тема 21. Шкільні проблеми і можливі рішення.
|
2
|
||
Контроль змістового
модуля 7.
|
2
|
||
Змістовий модуль 8. Моя майбутня професія
|
|||
Тема 22. Моя майбутня професія.
|
4
|
||
Тема 23. Підготовка вчителів у Великобританії.
|
2
|
Позааудиторне
читання “Поради майбутнім вчителям”
|
|
Тема 24. Вчитель – звучить гордо.
|
2
|
||
Контроль змістового
модуля 8.
|
2
|
||
Усього годин за 1 семестр
|
38
|
||
2 семестр
|
|||
Змістовий модуль 9. Навчання молодших школярів
|
|||
Тема 25. Навчання молодших школярів.
|
2
|
||
Тема 26. Ігри у навчанні молодших школярів.
|
2
|
Позааудиторне
читання “Most parents in smacking children” by Peter
Foster
|
|
Контроль змістового
модуля 9.
|
2
|
||
Змістовий модуль 10. Дитяча психологія
|
|||
Тема 27. Історія розвитку дитячої психології.
|
2
|
||
Тема 28. Психосоціальний розвиток школяра.
|
2
|
||
Тема 29. Обдаровані діти.
|
2
|
Позааудиторне
читання “How to help a child with school phobia” by
Fred Redwood
|
|
Тема 30. Діти індиго.
|
2
|
||
Контроль змістового
модуля 10.
|
2
|
||
Змістовий модуль 11. Проблеми дітей та підлітків
|
|||
Тема 31. Дитячі депресії.
|
4
|
||
Тема 32. Домашні завдання.
|
2
|
Позааудиторне
читання “Drug must be tackled head-on” by Mark Pyper
|
|
Тема 33. Батьки та діти.
|
4
|
||
Тема 34. Перший день у школі.
|
2
|
||
Контроль змістового
модуля 11.
|
2
|
||
Усього годин за 2 семестр
|
30
|